سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داف یعنی؟؟؟؟


آیا معنی واقعی واژه ( داف ) را می دانید؟ Duff یعنی چه؟
آیا میدانید لغت داف که این روزها همه جا کاربرد زیادی داره یعنی چی؟
داف به عبارتی تا اونجایی که ما فهمیدیم یعنی دختر...
ولی توی زبان آلمانی یعنی بند کفش!
و توی زبان انگلیسی یعنی سبزى هاى فاسد جنگل که شاید بی ربط هم نباشه که یعضی برای کوچک کردن نام زن این اصطلاح رو در سر زبان ها انداخته اند...
... و اما در اروپا برای دختران و زنان فاحشه به کار می رود
وحتی در تایلند محلی به نام دافی جایی هست برای زنان روسپی

بهتر نیست از واژه ای مناسب تر برای جنس مخالف استفاده کنیم؟

منبع:مهدی دات آی آر

 

داف یک حرفه است!
یک حرفه زنونه و چند سالی میشه که در ایران بر سر زبونها افتاده.

برای داف شدن نیازی به تحصیلات دانشگاهی ، آنچنانی نیست.

یه فوق دیپلم و یا یه لیسانس زپرتی هم کفایت میکنه.
البته باید این نکته رو تذکر بدم که داف شدن، لیسانس به بالا احتمالش کمه و بخصوص اگه دانشجوی دکترا یا بالاتر باشید که دیگه میتونم بگم، این احتمال در حد صفر میشه!



برای اینکه فردی به مقام شامخ " دافی" نائل بشه، مراحلی داره و یا بهتره بگم که اگه دوست دارید "داف" بشید، باید این اصول را رعایت کنید:

اصل یک: نباید زیاد فکر کنید و مثلاً اگه ازتون پرسیدند فرق جزایر لانگرهانس با جزایر قناری چیه؟ باید مثل گوسفند به دهن طرف نگاه کنید و تو دلتون بگید ... عجب لبائی داره ....


اصل دو: زیاد کتاب نخونید و دیگه خیلی هم بخواهید به خودتون فشار بیارید که باید فوق فوقش کتابهای ترجمه "گیتی خوشدل " رو مطالعه کنید!

اصل سه: راز عدد 2

اینطوری:

هفته ای دوبار کافی شاپ برید، دوبار دانشگاه، دوبار رستوران، دو بار پارتی، دوبار کارواش ماشین و دوبار آرایشگاه .... سالی دوبار موبایلتان را عوض کنید، دوبار دوست پسرتون را عوض کنید .... دوبار با پدر و مادرتان قهر کنید!

اصل چهار: هرگز به آینده خودتون و کشور خودتون فکر نکنید، و هر کس هم که از این لوس بازی ها در آورد به اون نگاه عاقل اندر سفیه بیاندازید و از همه مهمتر هرگز کار نکنید! پدر ومادرتان چشمشان چهارتا، شما رو پس انداختند.. باید خرجتون رو هم بدند!

اصل پنج: باید آمار تفریحگاه های آنتالیا و دوبی را بهتر از نام چهارتا از اماکن تاریخی و فرهنگی ایران بدونید!

اصل شش: هرگز نقش تغذیه و رقص و لباس خریدن رو تو "دافی " شدن فراموش نکنید که همه اونها لازم و ملزوم هم هستند. یعنی باید حواستون به غذاتون باشه تا زیاد چاق نشید و هر مهمونی یا پارتی رفتید، بهتون بگم "وا...چه مانکن شدی امشب ؟!"
وقتی هم رو فرم باشید میتونید حسابی با رقصتون مجلس رو گرم کنید و مثل خورشید، بدرخشید در مراسم و از طرفی با خرید لباس های متنوع و فراوون، میتونید در راستای همین درخشش گام ور دارید و لازمه لباس های جورواجور پوشیدن هم تغذیه سالم و مناسب هستش و که شما رو رو فرم و لاغر نگه میداره و از طرفی اون رقص هم در این برازندگی بهتون کمک میکنه و خلاصه این " غذیه، رقص و لباس "مثل یک دور تسلسل در شما حلول میکنه تا بتونید، دافی ترینه دافی ها در هر مجلسی باشید ... البته گرفتن حمام افتاب هم میتونه در این راستای درخشندگی، کمکتون کنه و از اونجائی که این امر، فصلی هستش، زیاد رویش نمیشه مانور داد. اما به هرحال بی تاثیر نیست..... به جان خودم

اصل هفت: سعی کنید زیاد خواستگار داشته باشید مخصوصا از کشورهای ترجیحا اروپایی.


اصل هشت: ظاهر مهمترین چیز در داف شدن هست. از دست بند ها گردند بند ها انگشتر هایی که جدیدا در بازار زیاد شده زیاد استفاده کنید. مهم نیست طلا و ... نیستند. اما بقیه این تصور را خواهند کرد. از پوشیدن لباس های ساده جدا خوداری کنید واگر از پارچه های با طرح گل من گلی استفاده کنید بهتر است.

اصل نه: خندیدن زیاد با صدی بلند تاثیر زیادی در شناسوندن شما به عنوان داف امر داره

اصل ده: حتما دوستان خودتون رو افزیش بدید حتی اگر اینکه با هم هیچ رابطه ی ندارید ادعی صمیمی بودن کنید.

اصل یازده: از موسیقی حتی اگر چیزی هم نمی دانید یک ساز داشته باشید

اصل دوازده: دیگراینکه داف ها معمولا به چند کلاس زبان می روند، فرانسه، آلمانی، انگلیسی ولی بیش از یکی دوجمله از هیچ کدام بلد نیستند. داف ها به سفر داخلی غیر از شمال و کیش علاقه ندارند و معمولا دوبی را ترجیح می دهند

اصل سیزده: بخواهید که به سفرهای خارج بروید. حتی اگرهیچ وقت نشد


اما...

اما...

و باز هم اما....


یکی از مهمترین تکنیک های "دافی شناسی"

اگه پیش "بانوی پاک دامنی" رفتید و خواستید، ببینید طرف "داف " تشریف دارند یا نه ؟

بهش بگید که من "شجریان گوش میکنم" یا "همای"

اگه طرف داف باشه، مطمئناً ابروهاش تو هم میره و حالش گرفته میشه، اما اگه بگید که مثلاً "ساسی مانکن" گوش میدم و علاقه به "رپ" دارم، مطمئناً گل از گلش، میشکوفه و اگه جا و مکان مناسب باشه، بعید نیست حرکتی بزنه که شمارو غافل گیر بکنه و .... انگاری که با "لئوناردو دی کاپریو" ( یا همین محمد ام تری خودمون ) طرف شده و اونهم تو کشتی "تایتانیک "

حالا معانی دیگری از "داف"

بر اساس روایات متعدد از منابع معتبر اینترنتی و .... ( لازم به ذکر است که این کلمه از قرار معلوم ریشه ارمنی داره)

داف = دختری که از نظر ظاهر، تیپ و چهره در نگاه اول جلب توجه می کند. (بار منفی این کلمه کمتر شده بطوری که حتی در مواردی برای تعریف هم بین خود دخترها به کار می رود)

مثال:" عجب دافی شدی موهاتو رنگ کردی!"

داف = دوست دختر - جنس لطیف (به خصوص اگر خوشگل باشه!)

داف =
دختر با قرو قمیش (قر و قمیش به رفتار دختر جوانی که قصد دلبری دارد اما سعی می کند آن را در حجابی از ناز و ادا نمایش دهد اطلاق می شود )
مثال: فلانی عجب دافیه!


توضیح : البته من با تعریف دوم یه ذره مشکل دارم و معتقدم تفاوت های زیادی بین دوست دختر و داف وجود داره که بعداً بهش میپردازیم


منبع:نودوهشتیا دات کام

 

دوست دختر اصطلاحی است که به یک همدم یا یک دوست مونث می‌گویند. این شخص ممکن است و می‌تواند با شریک خود در یک رابطه عاشقانه قرار داشته باشد و این نوعی تعامل خارج از زندگی زناشویی به شمار می‌آید.

مردی جوان احتمالاً با دوست دخترش

عبارت دوست دختر کاربردهای گسترده و متفاوتی دارد به‌طوری که بحث و اختلاف نظر در این زمینه بسیار است. در جوامع غربی به دختری «دوست دختر» می‌گویند که با دوست صمیمی مذکر خود رابطه‌ای نزدیک دارد و این ارتباط اغلب با قرار گذاشتن، تلفن کردن و بیرون رفتن و مانند آن همراه است. برای پسران ترغیب یک دختر به منظور دوستی و قرار و مدار، مرحله مهمی در برهه جوانی و نوجوانی به‌حساب می‌آید.

هرچند عبارت «دوست دختر» بیشتر برای دختر یا زنی به کار برده می‌شود که در شرایط دوستی (با جنس مخالف) قرار دارد اما گاهی این اصطلاح در مورد یک دوست مونث که نسبت به دیگر دوست خود رابطه همجنس‌گرایانه دارد نیز به‌کار می‌رود.

منبع:ویکی پدیا(جالبه این سایت برای اینکه داف را به معنی مورد نطر خودش در بیاره حاضره صفحات دروغین ایجاد کنه البته این اولین کارش نیست وآخرینش هم نخواهد بود)




.:: آخرین مطالب ::.

» دلم واسه دانش آموزای انجا میسوزه!!!!!! ( پنج شنبه 103/1/9 )
» آیا شما در برابر پولی که گرفتید مسئول نیستید؟؟؟ ( پنج شنبه 103/1/9 )
» داف یعنی؟؟؟؟ ( پنج شنبه 103/1/9 )
» ئاستان من وزهرا -قسمت چهارم ( پنج شنبه 103/1/9 )
» داستان من وزهرا-قسمت سوم ( پنج شنبه 103/1/9 )
» داستان من وزهرا-قسمت دوم ( پنج شنبه 103/1/9 )
» داستان من وزهرا-قسمت اول ( پنج شنبه 103/1/9 )
» شما یادتونه برای چی خلق شدید؟؟ ( پنج شنبه 103/1/9 )