سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شما یادتونه برای چی خلق شدید؟؟


ناراحتم.......................

خیلی زیاد ناراحتم .......................

امروز چندتا تلفن داشتم  چند تا ایمیل ..................

همش راجع به مسایل جنسی ...خیلی ناراحتم کرد

البته خوشحالی داره که حداقل به کارشناسش زنگ زدند تونستم جواب بدم

ولی چیزایی گفتند که ناراحتم کرد ................

وضع کشور وحشتناک تر از اون چیزیه که ما فکرشو میکنیم

جوونای ما دیگه دنبال لذت حلال وپاک نیستند .............میگردند ببیند کجا ی اسلام خط قرمز داره تا پا شونو فراتر از اون بزارند.............

ای کاش اون قدر قدرت داشتم تا همه را متوجه خوبی های اسلام بکنم

وبگم هرچی اسلام میگه به فایدمونه نه ضرر نه عدم لذت ..........................

خدایا  بعضی ها بد جوری راهشونو گم کردند......

بعضی ها خیلی حیونی زندگی میکنند .................

اصلا یادشون رفته که برای چی خلق شدند ...............

شما چه طور شما یادتونه برای چی خلق شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

http://1.bp.blogspot.com/-E4IM3H3nZiQ/T0-FXZmgkQI/AAAAAAAABaQ/NwLeFRuDqOU/s640/Wedding_Zaratoschti.bmp




.:: آخرین مطالب ::.

» دلم واسه دانش آموزای انجا میسوزه!!!!!! ( پنج شنبه 103/2/6 )
» آیا شما در برابر پولی که گرفتید مسئول نیستید؟؟؟ ( پنج شنبه 103/2/6 )
» داف یعنی؟؟؟؟ ( پنج شنبه 103/2/6 )
» ئاستان من وزهرا -قسمت چهارم ( پنج شنبه 103/2/6 )
» داستان من وزهرا-قسمت سوم ( پنج شنبه 103/2/6 )
» داستان من وزهرا-قسمت دوم ( پنج شنبه 103/2/6 )
» داستان من وزهرا-قسمت اول ( پنج شنبه 103/2/6 )
» شما یادتونه برای چی خلق شدید؟؟ ( پنج شنبه 103/2/6 )