سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا شما در برابر پولی که گرفتید مسئول نیستید؟؟؟


از خرداد تماس گرفته بودند ...

من هم با مشورت خانواده ام قبول کرده بودم...

از مدارس تحت لیسانی هدایت میزان بود ...

قول خیلی کارهارا داده بودند منم خوشحال که فضایی پیدا کردم تا بتونم تمام فرضیاتم را عملی کنم...

اسم مدرسه بصیرت بود وبا خونه من خدود 45الی60 دقیقه فاصله بود مکانش کجا ؟یه جایی خارج شهر خیلی دور به قول معلم کلاس دوم ته دنیا....همسرم میگه موندم خانواده ها چه طور قبول میکنن بچه هاشون بیان اونجا...

البته یه پاسخ ساده داره به خاطر تبلیغات....

خوب کار کرده بود تا بتونن دانش آموز جذب کنند اما فکر کنم یادشون رفته بود که این دانش آموزان رفاه میخوان ....

یک ماه بیشتر نتونستم دوام بیارم ....

از اول ماه گفتیم برنامه مدون بدین ....یک ماه گذشت خبری نشد ....

واقعا ناراحت کننده بود که یک ماه بچه ها بدون برنامه میومدن مدرسه ...

والان که دارم مینویسم حدود یک ماه شده که از اونجا اومدم بیرون وهنوز برنامه مدون ندارند....

نمیدونم غیر انتفاعی یعنی چی ؟؟؟؟

دلم برای پدر ومادر هایی میسوزه که تو اون جلسه توجیهی اومدن و خانم الف وخانم ر براشون از مزایای طرح میزان گفتند وخاص بودن این مدرسه وگفته بودند شما به عنوان مربی نباید با والدین صحبت کنید واگر هم میکنید از کمبود ها نگید ...اخه مگه میشه ...

خیلی ناراحت کننده بود ....فرار را بر قرار ترجیخ دادم ...

حالا بعد یه ماه دوبار مدیریت زنگ زده به من که میشه دوباره بیاید بچه ها بی تابی شما را میکنند...شما در برابر این بی تابی ها مسئولید .

دلم میخواست بگم:

 آیا شما در برابر پولی که گرفتید مسئول نیستید؟؟؟؟

 




.:: آخرین مطالب ::.

» دلم واسه دانش آموزای انجا میسوزه!!!!!! ( پنج شنبه 103/2/6 )
» آیا شما در برابر پولی که گرفتید مسئول نیستید؟؟؟ ( پنج شنبه 103/2/6 )
» داف یعنی؟؟؟؟ ( پنج شنبه 103/2/6 )
» ئاستان من وزهرا -قسمت چهارم ( پنج شنبه 103/2/6 )
» داستان من وزهرا-قسمت سوم ( پنج شنبه 103/2/6 )
» داستان من وزهرا-قسمت دوم ( پنج شنبه 103/2/6 )
» داستان من وزهرا-قسمت اول ( پنج شنبه 103/2/6 )
» شما یادتونه برای چی خلق شدید؟؟ ( پنج شنبه 103/2/6 )